سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه نگاه بنداز
با ذکر خدا دلها زنده می شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   باران شبانه  

دوشنبه 89 اردیبهشت 13  12:51 صبح

سلام بر و بچ وبلاگ نویس منوکه نمیشناسید من تازه واردم.برای کمک و یاری فراخوان دادما ولی کسی اکی رو نداد . اما ما امیدمون زیاده

آدرس وبلاگم و میلمو میدم و منتظر یاری سبزتان هستم.....!! میدونین واسه چی اسم بلاگمو تنبلا گذاشتم؟

راستش هر چی صبر کردیم دیدیم امام زمان نیومد. پرسیدیم چرا؟؟ ندا اومد که شما دارید تنبلی میکنید و دست رو دست گذاشتید. دیدیم راست میگن اینجوری که خیلی نامردیه.

در نتیجه تصمیم گرفتم یه جوری همه تنبلا رو دور هم جمع کنم تا فرجی بشه انشاالله.

خلاصه اینکه اگه شما هم از تنبلی خودت خسته شدی یه سر به ما بزن و یه نگا بنداز چاکر هر چی با مرامه 

www.Neday.iran@yahoo.com

www.tanbala.parsiblog.com

 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 9
امروز:   0 بازدید
دیروز:   1  بازدید
فهرست
آشنایی با من
یه نگاه بنداز
باران شبانه
تازه اول راهم از همه چی و از همه جا میخوام بنویسم تا همه بخونن حالشو ببرن هدفم: شنیدن ای ول از زبان خواننده هام
لوگوی خودم
یه نگاه بنداز
اوقات شرعی
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com